Jelly Dream
Hello Earthlings . Stop by here and keep quite :)


Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : Aiza
new rap group S.M.H
Monday 15 October 2012 | 06:08 | 0 comments
Annyeong and Assalamualaikum ♥

mesti korang dah dengar berita ni beberapa hari lalu kan ? ye , kita lambat post . oh actually malas nak blogging . just twet it in my twitter . hehe . ok , ada sikit ketidakpuasan sedikit . cehh , tak lah . bukan tak puas hati just why ? why apa . ok . baiklah . kita cerita satusatu :)




[CONFIRMED] Super Junior's Shindong & Eunhyuk, SHINee's Minho, F(X)'s Amber and EXO's Kris & Sehun are forming a rap group called "S.M.H".
semua yang tercalon main rapper or lead rapper . but wae channie are not there ? -.- tahu tak betapa hebat chanyeol rap . ugh . ni la buat aku tak suka >< channie kan main rapper dalam exo-m . kenapa sehun the main dance pula yang ikut rap ni o.O

image

aku cakap begini bukannya aku tak suka sehun the maknae yang nampak macam vampire kacak . haha . aku minat semua budak exo tapitapi , kan channie punya biggest talents is rap with his a very beautiful deep voice . macam tak adil * flip org yang atur kumpulan tu * . kesianlah channie . ish >//< geram benar aku T^T

sokay channie , oppa rehat je la kan ♥ you're still best rapper . btw , amber is the only yeoja in that group X) isnt its awesome . gabungan SJ , SHINEE  EXO and FX . aww . sebab ada sj tu lah aku semakin rancak . walaubagaimanapun , aku harap hae pun join  tapi maybe hae tu busy dengan lakonan , jadi bagilah shindong ngan hyuk pula kan . 

ok , all the best for this group . harap²lah kris and sehun akan jadi rapat dengan senior drg lagilagi sj aku . haha . aku suka bias aku rapat dengan orang yang aku suka ;D



Old things