Jelly Dream
Hello Earthlings . Stop by here and keep quite :)


Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : Aiza
Science stream :")
Thursday 5 January 2012 | 22:43 | 0 comments
Assalamualaikum :)


my sis editkan untuk me :) yehaa ~ 
sekarang jam 1:54 . 2 jam selepas kita balik dari sekolah . huh , penat - penat T^T . dah tau dah kelas . happy la mesti . i will sit in the first class of scince stream at my school . seriously , mmg happy . semua org mesti idamkan kelas tuh . bersyukur tercalon sebagai pelajar kelas 4 ISTimewa :") Thanks Allah ^^

Kita x satu kelas dengan BFF kita X( kinah and Hani . sedih sangat , lamanya x one class dengan drg . huhu . then , drg pulak satu kelas aku je tercicir eh bukan aku je sesat kat istimewa . semua BFF aku kat sana X( geram , rasa nak tukar kelas je , tapi x nak la . takut menyesal . IST kan kelas idaman kita . haha .

apapun , kita ada apply SMKA Ranau . nak jadi putih la katakan . eheh , x de la . kita nak sambung bahasa arab tinggi :) aku tarik kawan kita sekali hani , mira , zelah untuk join aku pergi sana . semua pun setuju . LOL . kita semua apply SMKA Ranau sebab sekolah dia kat atas bukit . serius sejuk , dekat ngan KK la :D

mak kita kata ' kat sana bukan saja nak seronok , nak jauh dari mak ayah , nak enjoy jalan2 . sana untuk belajar ' mak , ayu dah tekad tahun ni and tahun depan ayu belajar baik2 . jangan risau ye mak sayang :) ayah pula kata ' kalau awak rasa minat awak kat sana , awak boleh score agama ambil . kalau x de minat kat sana jangan ambil ' . Ayah minat ayu nak sambung Bahasa Arab tiggi 50-50 dah sekarang . sebab ' ayu x tahu '

esok atau malam ni kita nak solat istikharah . nak minta pertolongan Allah , mmg x tau nak pilih SMKA Ranau or stay kat sekolah tercinta aku ni SMK Sepagaya . Insya-Allah itu jalan terbaik buat aku :) doakan yang terbaik untuk aku ea :) mudah2an aku x kan menyesal dengan keputusan yang aku ambil nanti .

pray me the best :") may Allah bless me .

kbai ~



Old things | New things